Konkursowa foto-niespodzianka

Miłe zaskoczenie z zeszłego tygodnia. Dostałam wiadomość od regionalnej ekipy konkursu studenckiego Discovery Europe, z której wynikało, że… otrzymałam wyróżnienie ;).

Nigdy nie miałam parcia na udział w wszystkich konkursach tego typu, ba, nawet niespecjalnie się nimi interesowałam. Z przyzwyczajenia wysłałam zdjęcia po raz trzeci na Discovery Europe – to chyba jedyny taki wyłom w moim przyzwyczajeniu. Oczywiście po wrzuceniu zdjęć na serwer zupełnie o tym fakcie zapomniałam. A tu taki psikus :-).

„Szczęśliwe” zdjęcie zamieściłam kilka postów wcześniej – na konkurs zatytułowałam je „Otwarcie na świat”. W tym wpisie widoczne jest w wersji kolorowej. Powtórzę tylko, że zrobione zostało na Kazimierzu w Krakowie, a parę kroków dalej najprawdopodobniej spotkałam wycieczkę z Izraela. Myślę, że „kontekst kulturowy” zdjęcia jest jasny :-).

Otwarcie na świat

Otwarcie na świat

W tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaglądają tutaj i darzą mnie ciepłym słowem. Pozdrowienia ze słonecznego Torunia!

