Wschody w Toruniu

Oj, chwilkę mnie tu nie było… ;-)

Nareszcie wiosna! Jeszcze nie ma pąków na drzewach, ale nareszcie jest słonecznie i ciepło. Akumulatory naładowane, w końcu trzeba będzie ruszyć rankiem z aparatem po starówce. Będąc w temacie porannym, chciałabym zaprezentować kilka zdjęć ze wschodów toruńskich. Wszystkie zdjęcia zrobione zostały na Bielanach w godzinach iście nieludzkich, ale czego się nie robi dla takich widoków?

Wschód Toruń

15 listopad 2010

To zdjęcie powyżej zrobiłam z okna akademika. Tego dnia przebudziłam się przed zadzwonieniem budzika i półprzytomna patrzyłam się w okno. Dopiero po kilku sekundach dotarło do mnie, co dzieje się na zewnątrz ;).
Innego razu również przebudziłam się dość wcześnie i wiedziałam, że nie ma innego rozwiązania, jak wsiąść do rozklekotanej windy i pojechać na ostatnie piętro akademika. Bardziej bałam się awarii windy niż wypadnięcia przez okno.

Wschód Toruń

13 luty, czyżby zburzony jakiś czas temu komin?

Toruń wschód

W oddali kościół św. Katarzyny

Dla takich widoków aż chce się… wstawać wcześnie ;-).

Toruń wschód

Panorama Torunia o wschodzie

Toruń wschód

6 minut później

Teraz muszę upolować jakiś zachód… Może z wieży ratuszowej?

